Darmowa dostawa od 140 PLN
Brak towaru

KOTWA TULEJOWA Z NAKRĘTKĄ PODKŁADKOWĄ KHA 12/015/060MM

Symbol: AR 2076.2016
Dostępność: Brak towaru
1.34
SZT
Zamówienie telefoniczne: 500644939 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
12
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 12
  • Poczta Polska 15
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier (Pobranie) 20
  • Kurier 35

Uniwersalna kotwa tulejowa ze specjalnymi nacięciami dociskowymi , nakrętka z zespoloną moletowaną podkładką ,

Podłoże :

beton niezarysowany klasy nie niższej niż C20/25 (wg PN-EN 206-1:2003) ,
cegła pełna ceramiczna klasy nie niższej niż 15 (wg PN-EN 771-1:2005)
oraz warunkowo kamień naturalny o zwartej strukturze lub niektóre cegły otworowe z wąskimi przegrodami .

Zalety - własności :

wyjątkowo ekonomiczne kotwienie dla dolnego i średniego zakresu obciążeń ,
bardzo skuteczne dociąganie mocowanego elementu do podłoża dzięki nowemu , specjalnemu kształtowi nacięć na tulei ,
samoczynna kompensacja położenia , uzyskiwana przez odpowiednią konstrukcję tulei ,
korzystne wartości mocowania przy małej głębokości kotwienia ,
pewne mocowanie w słabszych ( tzw. zielonych ) betonach ,
dzięki cienkiej tulei rozprężnej występują mniejsze naprężenia w podłożu ,
co w porównaniu do kotew o grubych ścianach tulei ( np. SŁR ) daje możliwość mocowania bliżej krawędzi podłoża , czy z mniejszym rozstawem osiowym ,
nakrętka z zespoloną , moletowaną podkładką , gwarantująca bezpieczny montaż ,
mocowanie przelotowe - znaczna oszczędność czasu i wygodny montaż ,
szeroki zakres rozmiarów ( średnic i długości ) ,
aprobata techniczna Instytutu Techniki Budowlanej (ITB) nr AT-15-7418/2012 .

Materiał :

stal zwykła , węglowa w klasie własności mechanicznych 4.8 ( wg PN-EN ISO 898-1:1999 )pokryta warstwą cynku nie mniejszą niż 5 µm ( spełniającą wymagania normy PN-EN ISO 4042:2001 ) .
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

Sklep w modernizacji, zapraszamy niebawem. Za utrudnienia przepraszamy.